Володимир Гройсман і дороги
Прем’єр-міністр України сказав…
З цікавістю прочитав на сторінці В. Гройсмана на Фейсбуці його заяву про те, як Уряд кардинально змінює інфраструктуру в Україні і про те, що у 2018 році було відремонтовано та збудовано 3800 км. доріг.
Звісно, розуміючи, що Прем’єр-міністру України інформацію для заяв готує Секретаріат КМУ та те, що шановний Володимир Борисович звичайно поставлений контролювати стан витрачання немалих коштів на дороги, я зробив два запити до Секретаріату КМУ щодо отримання публічної інформації з посиланням на інформацію В. Гройсмана на його сторінці у ФБ від 21 лютого 2019 року.
Народ спитав…
Перший запит стосувався надання інформації стосовно 3800 км відремонтованих доріг у 2018 році, про які зазначив Володимир Гройсман, а другий стосовно збудованих доріг у 2018 році знову, які ввійшли до 3800 км по словам В. Гройсмана.
Секретаріат не володіє інформацією?
На ці два запити 28 лютого 2019 року я отримав відповідь Секретаріату КМУ, в якій зазначено, що Секретаріат КМУ не є розпорядником цієї інформації, тобто він не володіє інформацією, про яку заявив Прем’єр-міністр України В. Гройсман та надіслав свій запит до Міністерства інфраструктури та “Укравтодору”. Пересиланням до зазначених органів влади, відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», Секретаріат КМУ підтвердив факт відсутності докладної інформації яку оприлюднив у своїй заяві В. Гройсман.
Цікаво, але виходить…
Виходить, що наш Прем’єр-міністр Володимир Гройсман та його Секретаріат КМУ звітують перед народом, але не мають докладної інформації щодо відремонтованих та збудованих доріг і тим самим не уявляють, що це за дороги, де вони знаходяться, в якому стані були та в якому стані зараз і скільки грошей потрачено на кожну ділянку доріг з тих 3800 кілометрів.
Нагадую Вам, що на ремонт та побудову доріг Уряд планував виділити у 2018 році більше 40 млрд. грн.
При цьому в Державі існують обласні та районі державні адміністрації, які, на мою думку, повинні отримувати завдання від Прем’єра та Секретаріату КМУ по контролю за станом робіт та витрат на ці роботи. Але як можна ставити завдання та контролювати, якщо сам володієш тільки загальною, а не детальною інформацією по цим роботам та виділеним коштам.
Який вихід коли немає впевненості, що державні органи контролюють питання ремонту доріг?
Що робити?
Вихід простий – після отримання інформації, я надам та постійно буду надавати її у медійному просторі та таку інформацію можуть отримувати активні громадяни щодо місцевості, в якій вони мешкають. Далі, нам громадянам, які користуються цими дорогами, потрібно з’ясовувати стан доріг, які будуть зазначені у інформації державних органів влади “про відремонтовані та збудовані дороги”, робити фото відео зйомки цих ділянок. Якщо стан ділянки гарний потрібно це відзначати, а якщо поганий – тоді слід писати заяву про недоліки в роботі посадових осіб до ОДА по місцезнаходженню, до “Мінінфраструтури” та до Прем’єр-міністра України та додавати фото відеоматеріали. Також бажано висвітлювати інформацію щодо стану дорожніх ділянок на сторінках ЗМІ та у соціальних мережах.
Нам, громадянам, Конституцією України надано право здійснювати владу через органи влади (ст. 5), право брати участь в управлінні державними справами (ст. 38) та право на те, що Держава відповідає перед людиною за свою діяльність (ст. 3).
Головне -слід зрозуміти, якщо є недоліки в діяльності посадових осіб щодо контролю, тоді це повинні робити ми – громадяни. У разі виявлення недоліків слід негайно інформувати про них владу, вимагати усунення та вимагати покарань посадових осіб по провині яких виникли ці недоліки.
Треба контролювати дії влади, не давати їм можливості порушувати законодавство та права громадян, знати та боротися за свої конституційні права та боротися проти свавілля чиновників.
Чи стане громадянин джерелом влади залежить від кожного з нас.
Блог автора – постійна ссилка на статтю
Качур Д. М. , член Громадської ради при ФДМУ , експерт з питань приватизації
Продовження: читайте тут
2 Replies to “Володимир Гройсман і дороги”
Думаю это будет работать при определенном уравне организации под
Системным руководством. Я буду в этом участвовать.
Спасибо, мы планируем для этого создать отдельную страничку для публикаций нашими людьми материалов о состоянии отремонтированных дорог при поддержке ИА “Активные граждане” и всеукраинского журнала “Коррупционер в Украине”